Efeze 5.

Ik geef je leven, helemaal nieuw.

Nee, je doet het niet alleen.

God is je voorbeeld, God geeft de weg.

Hoe moeilijk het ook is dat Ik dat zeg.

Ik geef je leven, helemaal nieuw,

maar verpest het dan niet meteen.

Houd je slechte woorden eens voor je,

laat je dankbaarheid zien.

Ik geef je leven, helemaal nieuw,

maar gedraag je als een kind.

Een kind van God, vol goede dingen.

Ik geef je leven, helemaal nieuw,

maar hou het nieuw en hou het mooi.

Want Ik geef het je niet zonder reden.

Houd dat voor ogen, houd dat in zicht.

Ik geef je nieuw leven, niet voor niks. 

2 gedachtes over “Efeze 5.

Geef een reactie

