Day nothing. :)

Zoals te merken was misschien, heb ik een beetje gefaald met dagelijks een blogje.

Gelukkig was het bewust. Want dit weekend had ik zoveel leuke dingen dat ik er helemaal in zat en geen tijd/moeite/energie in deze blog wou & kun steken 🙂
Een bruiloft van mijn beste vrienden, die echt de meeste leuke dag was die ik in lange tijd heb meegemaakt, waar zo’n mooi bruidspaar vooraan stond en waar het gewoon een openluchtdienst was, wat supermooi was! Een dagje op de bank hangen omdat het veel te warm is, met Sanne samen en een heel seizoen Cosby Show kijken. Naar de kerk in Culemborg, waar je je ontzettend welkom kan voelen en waar je je bij de Kalle’s misschien nog meer welkom voelt, en ’s avonds fijn aan ’t water eten met Sietse Ludger.

Dit soort weekenden horen er ook bij. En dan geniet ik nog liever van die dingen, dan dat ik geniet van de reacties die ik op mijn blog krijg. 🙂

Maar ik hoop er morgen weer tijd aan te besteden! 🙂 

3 gedachtes over “Day nothing. :)

  1. Hé Yentl, leuk om je stukjes te lezen! (En niet alleen wanneer we er als gezin in genoemd worden.)
    Je hebt jezelf een uitdagend doel gesteld. En met het verkennen en oprekken van jouw grenzen, breng je anderen ook in beweging. (Ok, met deze bewering extrapoleer ik mijn ervaring naar anderen, er vanuit gaand dat ik voldoende normaal ben om de resulterende bewering valide te laten zijn).

    Hé, ik zat te denken. Als je jouw uitdaging nu ziet als experiment. Dan is er geen sprake van falen. Als het lukt of niet lukt, in beide gevallen leer je er dan van. En dan kun je met die kennis het experiment aanpassen om er nog meer van te leren…

    Leer ze!

    Groetjes,
    Hans

    • He Hans,
      Tof dat je m’n blog leest!
      Is misschien wel een erg wijze opmerking ja, om het te zien als experiment. Ik had nu doordat ik al een tijd niet geschreven heb wel een gevoel van falen, terwijl het meer gewoon niet in m’n dagplanningen past nu. Dus (sorry en) bedankt voor die opmerking!

      Ik hoop in september, als ik gewoon weer beetje met school bezig ben en niet elke dag voor m’n werk vroeg op moet staan, weer te gaan schrijven.

      Ik zal maar niet op het ‘voldoende normaal’ ingaan, haha! 🙂

      Fijne vakantie!
      Groetjes.

    • Ik zat even je reactie terug te lezen Hans. En fijn om dit te lezen, als ik zelf een beetje het gevoel had dat m’n uitdaging gefaald was. Dat is dus helemaal niet nodig, thanks daarvoor 😀 En ik hoop het nu weer een beetje op te pakken.

Geef een reactie

